Hei😊

Her er en liten oppdatering fra ekstra ordinært årsmøte i Butterflyfriends torsdag 7. januar.

Det var i overkant av 20 påmeldte til fysisk oppmøte. Det ble derfor delt inn i to grupper pga smitte situasjonen.

Vi fikk ett benkeforslag på punkt to. Der det ble ønsket at arvesaken skulle utsettes til ordinært årsmøte.

Siden dette møte gjennomføres annerledes pga smitte vil benkeforslaget ikke være mulig å diskutere for medlemmer som ikke hadde mulighet til å delta fysisk. Det er ikke lov på ekstra ordinært årsmøte og komme med nye saker, men tilleggs forslag til samme sak er lov. Dette møtet var innkalt til både å stemme digitalt, være med digitalt og møte fysisk slik at alle hadde mulighet til å delta utifra utvidet reglement i smitte situasjonen Derfor bør alle saker stå i innkallingen slik at alle kan lese alle papirer. ( benkeforslag vedlagt) Møtet og stemme muligheten ble gjennomført som planlagt. Stemmene vil bli talt opp i løpet av helgen. Sak 3- det var ingen flere som ønsket å stille til valg så valgkomiteens forslag er gjeldende om ikke det kommer frem flere/ andre ting på stemme sedlene. Det sittende styret gir seg da på søndag og nytt styre tar over mandag 11. januar. Protokollen vil fremlegges på nettsiden innen 2 uker. Takk for engasjement rundt dette og ha en fin helg.